Home! - Reisverslag uit Unaí, Brazilië van fernanda cnossen - WaarBenJij.nu Home! - Reisverslag uit Unaí, Brazilië van fernanda cnossen - WaarBenJij.nu

Home!

Door: fernandacnossen

Blijf op de hoogte en volg fernanda

22 Juni 2012 | Brazilië, Unaí

Hallo!

zo, gisteren om half 5 ongeveer ben ik van huis vertrokken samen met Ellen en tamara! heerlijk naar amsterdam getourd in Ellens prachtige mooie toyota! Nogmaals heel erg bedankt Elly!

Rond half 8 kwamen we op schiphol aan, en nadat we een vaag meisje tegenkwamen die vertelde dat ze de hele nacht moest wachten, of ze ´gezellig´ dus tot s´ochtens met ons kon blijven...
Na een beetje gedoe, en hopeloos engels is het ons gelukt om van dr af te komen, want je weet maar nooit...

Toen wat gaan eten bij de BurgerKing, en rond 11 uur kwam Matthea ons vergezellen!

Tamara en Ellen gingen rond 11 uur naar huis, en Matthea in ik kregen koffie van een kerol die ons eerst meevroeg naar zijn hotel.. en nadat we dat weigerden, trakteerde hij ons maar op koffie bij de starbucks :), hehe. dan maar de duurste en lekkerste caramel frappucino genomen!

weer binnen hebben matthea en ik ons prima vermaakt in de ´vliegtuigmotor´ door onze camera op zelfontspanner te zetten, en de hele tijd er uit te gaan springen. haha, tot groot vermaak van onze mede schiphollenaars :P

om 12 uur kwam Erica er ook gezellig bij! we zijn even buiten gaan zitten, tot een dronken/hight kerol naast ons begon te pissen, en toen kwam klagen dat iedereen zn lul nu had kunnen zien - idioot - . Hij ging maar niet weg, dus we zijn weer naar binnen gegaan...

rond 4 uur zijn we in gaan checken, en is matthea naar huis gegaan...

De reis was erg nice, al ben ik niet echt een hele gezellige reisgenoot... ik heb namelijk zo goed als de hele tijd geslapen!

we werden trouwens als echte toeristen behandeld... tegen de meeste mensen in het vliegtuig werdt gewoon portuguees gepraat... en tegen ons engels.. oh, wat vondt ik dat irritant! dus wij eigenwijs altijd in het portuguees antwoorden!

Aangekomen in Brasil moesten we donders lang wachten op onze koffers, maar dat maakte onze vreugde alleen maar groter toen we uiteindelijk de rode/roze/ en groene gevaarten tevoorschijn zagen komen.

En daarna kwam het mooie moment dat je bekenden weer terugziet, en het mooie Brasil echt ingaat!
nu zit ik lekker in mijn pyamatje achter de pc, en ben ik natuurlijk klaarwakker terwijl Erica ontzetten moe is, want die heeft weinig geslapen in het vliegtuig!

Dikke liefs, Fernan

ps. De fotos komen nog!

  • 23 Juni 2012 - 12:47

    Mama:

    Oi fernan wat kan jij mooi schrijven.
    Goed zo hou ons goed op de hoogte.
    Veel plezier en dikke kus van mij.

  • 23 Juni 2012 - 13:18

    Erik:

    Je komt nogal wat mafkezen tegen zeg... Maar mooi beschreven en fijn dat je goed aangekomen bent!
    Ik wens je onwijs veel plezier daar en zal deze site in de gaten houden... ;-)

    Groetjes!

  • 23 Juni 2012 - 21:52

    Gerlinda:

    Rare mensen allemaal daar op Schiphol, ja... Maar je bent er! Fijne vakantie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Unaí

Brasil 2012

Recente Reisverslagen:

17 Juli 2012

2 weken verderrr :)

03 Juli 2012

Nog geen regen gezien :) :) :)

26 Juni 2012

Al een paar dagen hierooo!

22 Juni 2012

Home!

21 Juni 2012

Morgen zit ik lekker in Brasil!!
fernanda

Actief sinds 12 Juni 2012
Verslag gelezen: 523
Totaal aantal bezoekers 9844

Voorgaande reizen:

21 Juni 2012 - 15 Augustus 2012

Brasil 2012

Landen bezocht: