Morgen zit ik lekker in Brasil!! - Reisverslag uit Hardenberg, Nederland van fernanda cnossen - WaarBenJij.nu Morgen zit ik lekker in Brasil!! - Reisverslag uit Hardenberg, Nederland van fernanda cnossen - WaarBenJij.nu

Morgen zit ik lekker in Brasil!!

Door: fernandacnossen

Blijf op de hoogte en volg fernanda

21 Juni 2012 | Nederland, Hardenberg

zo, nog 1,5 uur en dan ga ik gezellig met Ellen en Tamara richting Schiphol, vanavond komt Matthea ons nog even vergezellen op schiphol, en dan gaan we gezellig wachten op de vlucht die om 06.05 gaat!

Mijn koffers staan al helemaal klaar, die heb ik vanacht ingepakt!

ik heb er zóóóóóóóón zin in! morgen om 15.15 lokale tijd kom ik daar aan :), en dan gewoon bijna 2 maanden chillen!

oke, niet helemaal... want de laatste 2 weken gaan we vrijwilligerswerk doen in Viçosa samen met Erica.

nou, genoeg voor vandaag, ik ben (nog) niet zo goed in lange, uitgebreide verhalen te typen. hehe.

Dikke Liefs, fernanda

• 21 Juni 2012 - 12:52

Vincent:

aww awesome:O waarom ging je niet eerst slapen en dan in de nacht daarheen? of dan rijd er niks meer zeker?:p

• 21 Juni 2012 - 13:08

Matthea:

heeey meis,

Alles ingepakt? Helemaal klaar voor??
    Ik heb wel zin in vanavond, nog 1 avondje lachen en dan moet ik je 2 maand missen!!!
    Haha als je nou eens net zoveel verhalen schrijft als dat je altijd praat dan komt het wel goed en blijven wij helemaal op de hoogte:P

Tot vanavond!!!

liefffsss

• 21 Juni 2012 - 14:55

Gerlinda:

Hee Fernanda!

Wat leuk dat je een site bij gaat houden! Ik zet em bij mn favorieten... Maar dan moet je wel regelmatig een verhaaltje schrijven hoor!

Goede reis gewenst (al ben je er nu ws al) en heel veel plezier!

groetjes Gerlinda

• 21 Juni 2012 - 15:50

Vincentb:

Spannend!
    Hopelijk heb je een fijne/veilige vlucht ;)
    xx